ماهی شکم پر



مدتی پیش دستور مرغ شکم پر رو گذاشته بودم ، و این بار ماهی شکم پر رو ، همراه با مواد دیگه براتون میذارم
این مدل رو از زندایی خودم ، که در اصل اهوازی هست یاد گرفتم
قبل از هر چیز بگم این نوع موادی که داخل شکم ماهی ریخته میشه ، میتونه هم ترش و هم شیرین باشه ، و ماهی باید از نوع کم خار باشه
در اینجا من از ماهی Dorade استفاده کردم

مواد لازم :
ماهی ٢عدد 
گشنیز ۱ لیوان ، شنبه لیله۱ قاشق  ، جعفری ۱ لیوان  ...خرد شده
گردو ، خرد شده ۱ استکان
سیر ۳ حبه
پیاز ۱ عدد
در صورتی که مایل هستید ترش باشد آب تمبر هندی نصف استکان
و اگر مایل هستید شیرین باشد ۱ استکان کشمش
نمک ، زرد چوبه ، فلفل

تمام مواد را تفت بدهید و در آخر تمر هندی رو اضافه کرده به بگذارید تا آب ان گرفته شود
مواد را داخل شکم ماهی برش داده شده ، که از قبل به نمک و فلفل آغشته کردید بریزید ، معمولا باید ماهی و مرغ را داخل فر گذاشت
ولی بعضی اوقات مثل من میتونید ماهی رو سرخ کنید 
نوش جان ، گیلدا



این هم ماهی که شکم رو رو باز کردم












Kommentare

  1. عزیزم باز شاهکار کردی مرسی خیلی استفاده کردم

    AntwortenLöschen
  2. ممونم از لطفت و همینجور کامنتت :)

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts