خورشت ریواس



بعد از تهیه تارت ریواس و خورشت ریواس با لوبیا  ( البته به سبک قرمز و با گوشت و بدون سبزی )
نوبت به ی خورشت ریواس با سبزی میرسه 
به نظر من همونجور هم که قبلا گفتم این خوراک  شباهت زیادی به خورشت کرفس داره و تنها ترشی خودش رو از ریواس میگیره 
پس روش کار رو مثل همون خروشت کرفس که اینجا کلیک میکنید , انجام دادم 
و فقط به جای گوشت که خیلی ها استفاده میکنن من از مرغ استفاده کردم 
مورد دیگه که باز هم اینجا اشاره میکنم اضافه کردن ریواس در آخر کار هست 
و اینکه ۱ حبه سیر هم داخلش رنده کردم 
امیدوارم که از تهیه اش نهایت لذت رو ببرید 
ولی خودمونیم , این ریواس عجب ترشهههههههههه :)))
نوش جان  , گیلدا



Kommentare

  1. به به ، دستتون درد نکنه و نوش جان
    من دوست دارم همین طوری ریواس رو خالی خالی بخورم

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی ارغوان جون , جاتون خالی عزیزم
      منو تشویق کردید که همینجوری هم امتحان کنم ^_^

      Löschen
  2. به به دهنم آب افتاد. مزه ترش و لذیذ ریواس توی این غذا عالی می شه. نوش جونتون باشه گیلدا جونم.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. سلام نگین جون , عزیزم کم پیدایی ؟؟
      جاتون خالی نازنین

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts