کتلت ماهی لاکس





چند وقت پیش همسرم کلی ماهی لاکس دودی یا به قول ما ماهی قزل الا آورده بود
این ماهی ها دودی داده شده هستن و کمی هم نمکی
برشهای خیلی نازکی داده شده و اصولا برای صبحانه و یا حتی شام همراه با نان و سس مخصوصش که اینجا قبلا گذاشته بودم , مصرف میشه
من بینهایت به این خوراک ساده و علاقه دارم و اصولا وقتی خودم میخرم , فقط به همین منظور که بالا ذکر کردم استفاده میکنم , یعنی برای صبحانه
اما چون مقدار هدیه, خیلی زیاد بود , مجبور شدم که فکرهای دیگه روش انجام بدم
یکی از اونها تهیه همین کتلت ماهی بود که میبینید
تو یخچال نگاه کردم ببینم چی دارم بهش اضافه کنم
دیدم جز پیازچه و ماست چیز دیگه نیست :))))


این بود که بهش چند تا تخم مرغ و مقداری سبزی یخی که بیشترش گشنیز و کمترش جعفری بود اضافه کردم , خودش هم به اندازه کافی شوید داشت :)
منظور دور لایه های برش داده ماهی هست .....
۲ قاشق ماست و کمی پودر سوخاری , چند تا ادویه و همون پیازچه ها و ۲ تا حبه سیر له شده هم..... به ماهی های خرد شده اضافه کردم
و تو روغن سرخ کردم ......
نتیجه کار , یک کتلت لذیذ و خوشمزه با رنگی زیبا بود که تحویل گرفتم :)))
جاتون بسیار سبز بود
گیلدا





Kommentare

Beliebte Posts